Member details

Rusland

Rusland
Rusland (1055)
Join

Sort by: -Old first- | New first

22 Jun, 15:41
OWH MY GOD WE HEBBEN ET GEFLIKT !! IK GA UIT MIJN DAK ROSSIYANE !!! VSEH VSEH POZDRAVLYAJU S POBEDOI DIK VERDIENT:xd:
22 Jun, 16:38
Ja, ik ben net wakker en hoofdpijn dat ik heb. Ik weet gewoon nog steeds niet of ik in een droomcoma zit of dat we echt dat machtige Nederland zo weg hebben gespeeld.

Pozdravljaju vseh s velikolepnoj pobedoj. 26-ogo opjat' budem bolet' za nashu sbornuju.
22 Jun, 21:10
hahha je droomt niet WE HEBBEN ZE VERSLAGEN ! EN HOE ???? niet 1-0 niet 2-1 maaar 3-1 !!!!:xd: Fantastisch wedstrijd
24 Jun, 01:19
A osobenno klassno bylo idti po Amsterdamu s nashimi fllagami posle matcha:-d
A Rossiya, Moskva ne spala vsyu noch'!:-d
24 Jun, 11:56
Mi po maastrichty hodili s Ruskimi flagami, podralsja s gollandsem i v drake ja ego v knock out poslal(h) oni ne ponemajut shto mi ih sdelali po futboly potom eshe lezyt vot mi ih konkretno sdelali
24 Jun, 13:04
Ja tut po gorodu paradiroval v futbolkei s flagom. Oni prosto sidela i smotreli na menja. Nichego dazhe ne skazali. My byli luchshe i vse eto videli.
24 Jun, 13:15
Ik zat in een cafe met een vriend van me, maar toen we binnen kwamen heeft Rusland 1ste goal gescoord, dus ik ging helemaal uit me dak:xd: en achter zaten surinamers en ze zeggen tegen me, het is niet onze goal, ik zeg maar ik ben russisch, gelijk mond dicht.:lol:
En toen was het 1-1 en toen 2-1, en toen kwam ik nog tegen een andere vriend van me, en hij zegt tegen wij maken jullie af, en toen was 3-1:xd: en match was afgelopen, dus hij komt naar buiten,en kijkt zo opgefockt naar mij:xd:
En ik ging rennen en schreeuwen RUSLAND:cheering: RUSLAND:cheering:
Was wel leukk:hollandschmink: :cheering: :cheers:
24 Jun, 15:56
A 4to, kto-to somnevalsja? :-d
Ostalos' porvat' ispaniju, a vse ostalnie tak.. peshki :-d :-d
Yterli nakonec to nos :-p
24 Jun, 16:09
Kazhdyj chelovek kotoryj futbol ponimaet i EVRO2008 smotrel somnevalsja!
24 Jun, 17:41
In Amsterdam waren er relletjes tussen gemengde Russisch-Servische groep en Nederlanders.
Wij kwamen uit onze pub (20 man), overal stond de politie ons al op te wachten (wed' raskopali gde-to gde my sobralis', gady:-d ).

Hoop finale Rusland- Turkije!
25 Jun, 03:07
25 Jun, 12:39
Nee, want Turkije vliegt eruit vandaag. Oh wat ga ik lachen en mensen bellen.
25 Jun, 12:47
Toen rusland won ik rende naar buiten en begon te gillen en RUSLAND RUSLAND RUSLAND :hosanna: :cheer: schreeuwen :xd: ik kon mijn geluk niet op. want vrijdag op sgool zei iedereen tegen mij jah rusland gaat verliezen nederland is sterk dit en dat. Ik geloofde er niet in ik zei gewoon tegen hen: Juich niet te vroeg!!! Rusland maakt jullie af! En daarom was et voor mij extra leuk om naar sgool te gaan en hen allemaal uit te lachen! Ik heb zondag gelijk een russich vlag besteld, hopelijk komt et snel binnen en als rusland wint kan ik lkkr door de straten gaan paraderen!

Subject Started by  Replies   Last 
Vladimir
51 today, 02:58
-lennart-
23 13 Aug, 20:09
Wouter
3 13 Aug, 13:45
Jan
7 9 Aug, 18:58
It's like Moving Mountains..
12 5 Aug, 13:29
Vladimir